THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Hari ni....


cuaca yang sejuk dan mendung diluar membuatkan aku terasa di awang-awangan ketika di opis...emmm, sejukkk...bile sejuk, mata jd ngantuk perut jadi lapar... nape ekk?? kemusykilan ni xpenah dapat dijawab oleh aku... huhuhu... arini rase agak "M" untuk buat keja... tapi walau camne pon, hidup mesti diteruskan... keja mesti dibuat... klau tak nnti bos aku marah... hehehe... (tapi kak lin jarang marah, sbb kak lin bos yg baik...wehhh, aku bukan kaki kipas tauu...kipas time panas jee..hehehe...) krekk keookk.. opsss... perutku berbunyi... lapaqq!! uwaaaa... pagi td mkn seketul cempedak goreng je... perut dah masuk angin la ni.... jam baru menunjukkan kul 10pagi... alahaiii, lmbatnye nak tunggu waktu lunch... stok biskut dah abis dimkn oleh en.bob... huhuhu... xde rezeki aku nmpaknye...
tik..tik..tik...waktu berdetik...awat la jam ni lmbat sngat bergerak??? aku da xbleh tahan ni... kelaparan sehingga membuatkan aku xbleh nk berkata2 lagi... ngantuk tahap gaban plak dtg menyerang... plan nak ikut kak lin gi mkn chicken chop kat kompleks PKNS terpaksa aku batalkan... sbb terbayang2 bantal peluk aku kat umah... huhuhu...
balik umah mak aku masak plak tomyam... perghh... ape lagi, 2 pinggan nasi aku belasah... lepas kenyang, aku terus mendapatkan bantal peluk... emmm, empuknye tilamm... hehehe...
sedar x sedar jam dh menunjukkan kul 2... terasa malas nk bersiap2 ke opis semula... emmm... tetibe aku dpt sms... hihihihi... senyum smpai ke telinga... ptg ni ade org nak blanje mkn prawn olio kat pizza hut... yeyyyeeee!!! sedapnyeee... terbayang2 rase sedappp... (berbaloi2!!)

sape yg x abis mkn pizza ni??? emmmm... nak kena rotan...

ni la prawn olio... wlaupun nmpk simple, tapi aku mmg suke gile!!! tapi udang 2 yang bleh wat aku jadi gile... gatal ooo klau mkn... encik tlg mknkan udang 2 ye... hehehe... tq!!!

0 comments: